Jak máme postupovat, když je přístroj porouchaný?

Zavolejte na naši poradenskou linku na číslo 800 800 522. Často nejde o závadu přístroje, ale o špatnou instalaci a podobně. Operátor s vámi po telefonu vše probere a většinu případů se podaří vyřešit. Pokud se ukáže, že jde opravdu o technickou závadu, výrobek (monitor i podložku) reklamujte u prodejce, který ho odešle do našeho servisu. Přístroj opravíme co nejrychleji a pošleme vám ho zpět.

Podrobně se správné instalaci věnujeme také v článku Jak správně používat monitor dechu Nanny.

Udostępnij artykuł

Lekarka online

Państwa maleństwo źle śpi lub ma bóle brzuszka? Nasza lekarka Lucie Skalova, która sama jest mamą, chętnie podpowie, jak pomóc dziecku w takiej sytuacji.

Słownik pojęć

Czym jest SIDS i co oznacza kalibracja?
Tutaj znajdziesz słownik używanych
przez nas pojęć.
 
 

Najczęściej zadawane pytania

Sprawdź, o co najczęściej pytają inni rodzice. Dowiedz się wszystkiego o funkcjach, instalacji i obsłudze Nanny.

Zostań sprawdzonym sprzedawcą Nanny

Stań się częścią Nanny Family i przedstaw rodzicom unikatowy produkt, który zapewni bezpieczeństwo ich dzieciom a im samym spokojny sen. Doceniamy dobrze wykonaną pracę a naszym partnerom oferujemy wsparcie i długoterminowy rozwój.

Witamy!

Dołącz do zespołu Nanny

Jesteś mamą, która używała naszego monitora oddechu dla swojego dziecka lub uważasz, że nasz produkt jest po prostu świetny? Szukasz dodatkowego źródła dochodu? Jesteś influencerką i chcesz pomóc ratować życie dzieci?

Dołącz do nas