Zavolejte na naši poradenskou linku na číslo 800 800 522. Často nejde o závadu přístroje, ale o špatnou instalaci a podobně. Operátor s vámi po telefonu vše probere a většinu případů se podaří vyřešit. Pokud se ukáže, že jde opravdu o technickou závadu, výrobek (monitor i podložku) reklamujte u prodejce, který ho odešle do našeho servisu. Přístroj opravíme co nejrychleji a pošleme vám ho zpět.
Podrobně se správné instalaci věnujeme také v článku Jak správně používat monitor dechu Nanny.
Państwa maleństwo źle śpi lub ma bóle brzuszka? Nasza lekarka Lucie Skalova, która sama jest mamą, chętnie podpowie, jak pomóc dziecku w takiej sytuacji.
Czym jest SIDS i co oznacza kalibracja?
Tutaj znajdziesz słownik używanych
przez nas pojęć.
Sprawdź, o co najczęściej pytają inni rodzice. Dowiedz się wszystkiego o funkcjach, instalacji i obsłudze Nanny.
Stań się częścią Nanny Family i przedstaw rodzicom unikatowy produkt, który zapewni bezpieczeństwo ich dzieciom a im samym spokojny sen. Doceniamy dobrze wykonaną pracę a naszym partnerom oferujemy wsparcie i długoterminowy rozwój.
Jesteś mamą, która używała naszego monitora oddechu dla swojego dziecka lub uważasz, że nasz produkt jest po prostu świetny? Szukasz dodatkowego źródła dochodu? Jesteś influencerką i chcesz pomóc ratować życie dzieci?