Nanny bezpośrednio
od producenta

Kupując monitor oddechu bezpośrednio od nas, pomagają Państwo szpitalom.

Co mam zrobić w przypadku usterki?

Należy zadzwonić na numer infolinii. Często nie jest to usterka, ale nieprawidłowy montaż itp. Dział obsługi klienta jest w stanie wszystkim się zająć telefonicznie i często w ten sposób udaje się rozwiązać problem. W przypadku braku stwierdzenia błędu przyjmiemy reklamację telefonicznie, aby można ją jak najszybciej rozpatrzyć.
Udostępnij artykuł

Lekarka online

Państwa maleństwo źle śpi lub ma bóle brzuszka? Nasza lekarka Lucie Skalova, która sama jest mamą, chętnie podpowie, jak pomóc dziecku w takiej sytuacji.

Słownik pojęć

Czym jest SIDS i co oznacza kalibracja?
Tutaj znajdziesz słownik używanych
przez nas pojęć.
 
 

Najczęściej zadawane pytania

Sprawdź, o co najczęściej pytają inni rodzice. Dowiedz się wszystkiego o funkcjach, instalacji i obsłudze Nanny.

Zostań sprawdzonym sprzedawcą Nanny

Stań się częścią Nanny Family i przedstaw rodzicom unikatowy produkt, który zapewni bezpieczeństwo ich dzieciom a im samym spokojny sen. Doceniamy dobrze wykonaną pracę a naszym partnerom oferujemy wsparcie i długoterminowy rozwój.

Witamy!

Dołącz do zespołu Nanny

Jesteś mamą, która używała naszego monitora oddechu dla swojego dziecka lub uważasz, że nasz produkt jest po prostu świetny? Szukasz dodatkowego źródła dochodu? Jesteś influencerką i chcesz pomóc ratować życie dzieci?

Dołącz do nas